کانال تلگرام

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

 بچـهههههههههه ها

 

بچهههههههههه ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها

 

بزرگااااا کوچیکـااااااااااااااااااااا

 

هنوز تو کانال تلگرام ما جوین نشدین؟؟واقعا؟؟؟

 

به چی نگاه میکنی ؟؟؟؟زودی 

 

روی لینک کانالمون کلیک کن و جوین شو

 

مطمئن باش پشیمون نمیشی

 

با کلی آپ باحال والپیپر و موزیک و .........

 

منتظره حضوره گرمتون هستیممرسی

 



نظرات شما عزیزان:

محمدهادی
ساعت11:19---14 دی 1396
سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم


HADI
ساعت16:05---19 ارديبهشت 1395
کانالتون خیلی
فقط یکم باید ممبراش بیشتر شه
مرسی ممنون،آره داریم تلاشمونو میکنیم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: #کانال تلگرام, جوین, تلگرام,
تاريخ یک شنبه 19 ارديبهشت 1395سـاعت 15:3 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA